انحرافات جنسی خانواده و نقش سالار

0
انحرافات جنسی در خانواده‌های دارای مدیر سالار لزوما معنا ندارد چرا که فرزندان پسر مرد و فرزندان دختر خانم تحویل جامعه می‌شوند. بنابراین مدل تربیت سالار دارای تبعات متفاوتی می‌باشد در حالی که مدل تربیت همه و هیچ به شدت آفت‌زاست و وقوع انحرافات جنسی نیز بخشی از پیامدهاست.
یک سالار مدیر آزاده خانواده است که عموما مرد زندگی می‌باشد. یک مدیر موفق کاری را آغاز می‌کند که طرح برایش تعیین کرده باشد و طرح مذکور لزوما کاغذ نمی‌خواهد. به عبارت دیگر مسئولیت‌پذیری افراد باعث می‌شود برای مسائل اساسی طرح و اندیشه داشته باشند. بنابراین یک شخصیت سالار زمانی خانواده تشکیل می‌دهد که مسئولیت مدیریت آن را بپذیرد!
از نظر بنده به منظور تحقق طعم واقعی زندگی زناشویی بایستی تربیت اصلی فرزندان در دو سال اول به عهده مادران و پس از آن به عهده پدران باشد و طرف مقابل نه تنها نقش متضاد ایفا نکند بلکه در نقش مکمل به ایفای نقش بپردازد تا لذت زندگی ابدی گردد …
کنترل انحرافات جنسی نیز می‌تواند در یک خانواده نرمال محقق گردد چرا که هر چیزی در زمان و مکان مناسب لذت‌بخش تعریف خواهد شد!
یک سالار از دوران کودکی فرزندان به دنبال تربیت مردها و خانم‌های آینده خواهد بود و عجیب است که همین زحمت بسیار شیرین و لذت‌بخش تعبیر می‌گردد چرا که فرزندان به مرور یاد می‌گیرند که عقل بزرگترین نعمت بشر است! شاید ناسپاسی باشد اما ریشه بسیاری از معضلات و انحرافات بشر در تربیت اشتباه مادران نهفته است چرا که خلق انواع و اقسام نیازها، کمبودها، عقده‌ها و حسدتراشی‌ها به سادگی توسط زنان و مردان زن امکانپذیر است در حالی که یک مرد سالار از همان اول احمق نیست که با یک زن از خود راضی و خودشیفته ازدواج نماید تا در مرحله تربیت فرزندان نیز از نظرات و متدهای ارزشمند بانو مستفیض گردد!
نقص عقل زنان تنها اندکی دقت می‌خواهد. به عنوان نمونه همواره دوست دارند پیرامون همه چیز اظهار فضل نمایند و وقوع این تست ساده در زمانی امکانپذیر است که بانو جایگاه فردی و یا اجتماعی خود را قابل قبول فرض نماید! عجیب است که یک سالار دقیقا عکس حالت مذکور رفتار می‌نماید و به جای امر و نهی‌های مزخرف و مکرر آرام و آرامتر به ایفای نقش می‌پردازد چرا که می‌داند هر چه هست بت نیست!
یکی از معضلات سنگین تربیت فرزندان بحث دوگانگی تربیتی است؛ مرد یک چیز می‌گوید و زن دقیقا عکس آن را جوهرنمایی می‌فرماید که در جهان سوم بیشتر و بیشتر قابل مشاهده است چرا که روندها و تصمیمات عقلانی لزوما ثمربخش نمی‌باشند در حالی که یک مشت سیاست‌های دستوری و تکراری همواره خوب هستند و خواهند بود! به عنوان مثال یک سالار نمی‌تواند توجیه نماید که بدون کوچکترین دلیل و استدلالی دلار چند برابر شده 11 هزار تومانی طی چند ماه 33 هزار تومان شود یا سکه 4 میلیون تومانی، 16 میلیون تومان شود در حالی که یک زن بلافاصله پس از چنین حوادث شگفت‌انگیزی به اظهار فضل و بهتر از آن اظهار وجود می‌پردازد در حالی که دقیقا در همین نقطه سالار است که دلگرمی می‌خواهد چرا که کوچکترین اشتباهی نکرده است …
خداوندگار را سپاس فراوان بابت همه چیز چرا که پیمانه کرد همه چیز! گام به گام بالا و بالاتر تا بگردیم سالار و سالارتر! بیان همه چیز میسر نیست اما خوب و بد می‌گذرد تا زمین نماند جوهر خورشید!

گر نگویم سپاس اطهر است ***** تا نگردم ز خاک اطهر است

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است