یگانه معبود کبیر!

0
سخن گفتن پیرامون خیمه‌شب‌بازی بسیار بی‌مزه غرب پیرامون مردم ایران بیشتر یک نوع عقده‌گشایی است تا مسائل دیگر. راه‌اندازی انبوه رسانه‌ها و تشکیلات رفاقتی خودش سراسر بوسه بود در حالی که مست نمودن ملت عاشق به وسیله یک ابرالهه یکپارچه در و دیوار است!
مسیح علی‌نژاد سمبل زن ایرانی رها شده از بند است که پس از دیکته شخصیت وارسته و کمال‌تمام خود به خواهران و برادران ارزشی به صورت پیوسته همگان را شیفته و مست می‌نماید چرا که خوب بودن اندازه ندارد! پیشنهاد بنده به پرزدنت (President) بایدن این است که مسیح علی‌نژاد را به عنوان ملکه رژیم آتی ایران معرفی نماید و در عین حال تاکید نماید که مسیح‌جان عشق است و بس! همچنین رئیس جمهور مکرون نیز می‌تواند مسیح‌جان را عزیز دل معرفی نماید تا همه چیز بیش از پیش مزه‌دار گردد!
انتخاب یک شخصیت بسیار احمق می‌تواند به وسیله موارد دیگر توجیه گردد در حالی که انتخاب یک شخصیت عجوزه‌‌وار لزوما توجیه ندارد چرا که یک مدل توهین به مردم ایران است. نکته جالب اینجاست که تابلو نخ‌نمای همه چیز صرفا در یک قشنگ خلاصه می‌گردد در حالی که میلیون میلیون فرشته می‌توانند یک به یک آب نمایند تک به تک …
بدیهی است که فلسفه سمبل مسیح علی‌نژاد پیشرفت و باز هم پیشرفت افسانه‌ای یک زن کاملا عادی در مغرب‌زمین است در حالی که نمایش خوب‌ها جایز نبود! بنابراین درود و صلوات خاصه بهلول کبیر بر خواهران و برادران ارزشی مغرب‌زمین بهر یک الهه بت‌خزان‌ چرا که کار جدی و کارشناسی پنهان و آشکار ندارد!
به صورت کلی تحقیر و تمسخر سایرین نشانه عجز و خواری یک فرد است و در عین حال عموما در افراد سبک قابل مشاهده می‌باشد در حالی که رسم روزگار حکم می‌نماید که خواری و فلاکت برخی اسطوره‌ها خط‌خطی گردد. بنابراین این یکی را نباید بهر حسد نوشت بلکه پیمانه‌ای است از جنس زمین …
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است