همراه فرشته‌نما!

0
چیدمان مهره‌ها به تنهایی رنگ پرچم را تعیین می‌کند و در عین حال آینه است پیرامون مسائل خرد و کلان. در حقیقت دوران قهوه و کیک شیرشاه یک لطیفه نیست بلکه زینت است بهر سفره بزرگ …
رحم در هر مکان و زمان می‌تواند ارزشمند تلقی گردد در حالی که بی‌رحمی بوسه دارد ز پای همراه فرشته‌نما! گرم و سرد روزگار می‌گذرد و نمی‌گوید سلام بهر حقوق هزار هزار گردان، اسپند خواهد رمان رمان تا میلیارد میلیارد نگویند سلام خواهیم هزار هزار!
چند روزی است که اخبار برخورد با دانشجویان هنر منعکس می‌گردد و عجیب است مشق روزگار؛ بهر همه چیز دکتری می‌شود و عرض اندام برای یک گروهک اجرایی می‌گردد و سپس در ونزوئلا الگوی توسعه مرور می‌گردد تا ضعیف‌ترین و افسرده‌ترین آینده‌سازان بوسه شوند به دست گردان رستم‌تمام! به قول علی دایی خوب است که تیر و نیزه دشمن به دشمنان قسم خورده و کینه‌توز داخلی برخورد نکرد که بهر یک به یک و تک به تک زادروز و سالروز گیریم هزار هزار …
اثبات یکسری تابلوخوانی‌های هنرمندانه به سادگی امکانپذیر نبود چرا که نمایش همه چیز پرده سینما نداشت در حالی که اتفاقات حدود یک سال اخیر چیزی از قلم کم نکرد که هیچ بلکه جوهر شد بهر هزار هزار سال بعد از افسانه گران گران!
عشق است و نماز می‌تواند یک خدعه باشد ای عموی چادرنما در حالی که بوسیدن دلیل نمی‌خواهد بهر النگوی غنچه‌تمام! در بحث شیرشاه نمی‌توان همواره رحم کرد چرا که رحم مکرر شود وظیفه مقرر. بنابراین شیرشاه بخشنده و مهربان است بهر همگان در حالی که آتش دوزخ نبوسد قران قران …
بستن آب که هیچ، بستن رگبار نیز حرام است نزد سنت سلام سلام. بنابراین می‌توان پس از اتمام اولتیماتوم (Ultimatum) درس روزگار و باز هم پس از اتمام اولتیماتوم (Ultimatum) بهر رحم مردمان آب باز کرد تا نگویند چند قطره آب جادو داشت گران گران!
پیش از داستان آب هیرمند که یک استان از یک کشور را با مشکل مواجه کرده بود، ترکیه با بستن آب‌های خروجی از خود چند کشور را با مشکلات متعدد مواجه کرده بود در حالی که هزار هزار سیاست حنانه نگشت بهر چند قطره آب چه رسد به قران و گران که عمری است محاسبه کرده است سلام سلام خدعه دارد تمام تمام!

برادر ز برادر سلام دهد هزار هزار ***** تا عروس بداند گوهر است تزار تزار

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است