رنگدانه استاد!

0
خلقت انسان نمی‌تواند همانند سایر جانداران تفسیر گردد چرا که عقل و خرد مهمترین چراغی است که در اختیار بشر قرار گرفته است. لیبرال‌ها از یک طرف عدم آزادی روابط جنسی را مسخره تعریف می‌نمایند و از طرف دیگر نمی‌توانند باز نگه داشتن این حوزه را عقلانی خط‌خطی نمایند چرا که دو روز نکشیده یکی یکی هویدا می‌شوند بهر اعجاز خلقت!
مخالفان روابط باز نمی‌توانند مدل اکثریت ادیان را نسخه حیات‌بخش عصر حاضر معرفی نمایند چرا که اکثریت امروز روشنفکر می‌باشند و ظلم بزرگترین آفت حیات است. همچنین طرفداران طبیعت‌گرایی نیز بسیار خام و احمقانه انسان را حیوان فرض می‌نمایند و حیوانات را شایسته پوشش نمی‌دانند. بنابراین تعریف چارچوب اعتدال، تراوش ظلم کمتر و کمتر به نظر می‌رسد.
شاید پیچیدگی ابعاد مختلف بحث جنسی قابل انکار نباشد در حالی که ظلم ناشی از ماهیت غریزه جنسی می‌تواند گلایه بشر بابت خلقت باشد چرا که کنترل یک حالت عمدتا غیرارادی با ابزار ارادی می‌تواند به عنوان مصداق ظلم کیفرخواست صادر نماید! به عبارت دیگر عجیب است که منشور دنیا به مقدار قابل توجهی از غریزه جنسی برای تفکیک رنگ‌ها استفاده می‌کند در حالی که غریزه جنسی به هیچ وجه تک‌بعدی نیست. در حقیقت نیاز بشر با حیات بشر عجین شده است و در عین حال دنیای عبث با آتش قفس عجین شده است!
جناب حکیم، ادیب و خطیب بهلول دانا عرض می‌نمایند که مدل اعتدال نسخه امروز است تا نفرت و عبرت سلام و علیک بفرمایند بهر منت! نسخه استاد در چند بند تنظیم می‌گردد و هر چه هست همین است …

ازدواج نفرت و عبرت!

مدل همزیستی مسالمت‌آمیز منادیان قرون وسطی و پرچمداران ادیان گوناگون می‌تواند به سادگی محقق گردد. بنیان خانواده پایه و اساس حکاکی گردد و سایرین هر یک معشوق خود را جستجو نمایند امکانپذیر است. آزادی خانواده‌محور عبارت است از احترام به حقوق نوزادان، خردسالان و کودکان و در عین حال به آغوش کشیدن تربت حیات. آزادی عبث‌محور عبارت است از همه چیز در چارچوب عدم تعرض به حریم خانواده. بنابراین می‌توان اکثریت خانواده‌محور را حجت کرد بهر اقلیت عبث‌محور …

مناطق آزاد توریستی

به منظور احترام به عقیده و نظر طبیعت‌گرایان می‌توان در هر کشور قوانین طبیعت‌گرایان را در یک یا چند منطقه آزاد توریستی همانند دهکده طبیعت‌گرایان فرانسه در دستور کار قرار داد. همچنین خلاقیت‌های بیشمار جنسی همچون باشگاه‌های سکس گروهی، شهرک‌های تراجنسیت‌ها و … بهتر است از فضای اکثریت دور شوند تا هر کس هر آن چه دوست دارد تجربه نماید و در عین حال از یک طرف ظلم کمتر و کمتر مورد تاکید قرار گیرد و از طرف دیگر حیات خانواده و جامعه بیشتر و بیشتر حکاکی گردد.

شفافیت و دموکراسی آزادی

شفافیت پیرامون ابعاد مختلف گرایشات و تمایلات جنسی می‌تواند همانند شفافیت پیرامون تبعات مصرف مواد مخدر مورد تاکید قرار گیرد در حالی که انتخاب به عهده افراد گذاشته شود!

خلق بستر عبث‌گریزی

وجود انواع و اقسام فعالیت‌ها و سرگرمی‌های تحسین‌برانگیز همچون بازارهای مالی، کارآفرینی، خردورزی، تربیت فرزندان و … نه تنها می‌تواند سرگرمی‌های مدرن جنسی را احمقانه تفسیر نماید بلکه دلیل عدم حضور انبیا و امامان را تلالو چراغ عقل عنایت بفرماید!

لقمه لقمه بهر دقت است یا عبث ***** نفس نفس بهر شوکت است یا عبث

گر پیمانه نمودی قفس قفس ***** دکمه دکمه دردانه نجویی بهر عبث عبث

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است