ادامه ادامه بگو چیست چاره چاره؟!

0
ای نوعروسان کبریا؛ بهر نمونه سوره تین قرآن چند آیه بیشتر ندارد اما هزار هزار باید نگاشت جانم خطبه سراسر دلربا! آیه اول سوره «وَ التِّینِ وَ الزَّیْتُونِ» می‌باشد که به معنای «قسم به انجیر و زیتون» است بس که این دو قوت و عافیت پتک گشته‌اند ای جانم نگاه! بنابراین هر گونه تفسیر مطلا جایز نمی‌باشد بهر این همه تقصیر سراسر محنا …
در آیات بعدی می‌توان خلقت کامل انسان را مشاهده نمود که بهر خدعه پست برچسب می‌گردد چرا که «حُبُّ الشَّهَوَات» بوسه می‌گردد بهر آزمون و هر چه دیگر باشد کذا کذا گرچه سوسن و لیلا چشمه اول می‌باشند و فرزندان و اموال و غیر مجموعه‌ای نسبتا به هم پیوسته از انواع و اقسام سرگرمی‌ها، لذت‌ها و احیانا دردها را در قالب زاربوسه شهوت‌ها به تصویر می‌کشند …
از لگدمال متون کهن بتوان کد ز کد نتیجه گرفت که شهوت جنسی تنها بخشی از زاربوسه ربنا بوده است و بهر کبریا هیچ نباید خاکستر گرفت که این همه شمع و شمشیر در جوار فنجان عالی بهر چه باید سرود جانم کبریا! اساسا این که دوختن بهر تاختن ریز خدعه گشت بهر آن بود که دو روز نکشیده ملکه پس ملکه بنوازند چه خوب که گشتیم آواره و بیچاره تا زود بسازیم خدعه دیگر چرا چاره بس که خمس و زکات باید چشاند تصویر چند ماهواره و دیگر بماند بهر سوغات جانم کجاست ارباب چرا فقط چاره؟!
شهوت جنسی به عنوان یک غریزه طبیعی و ناز بهر عشق‌بازی پتک گشته است در حالی که پیروان ادیان آسمانی همچون یهودیان، مسیحیان و مسلمانان به واسطه عقوبت ناشی از گناهان جنسی با هر گونه آزادی و احیانا زارگزینی به رسم شاید غنچه‌پروری مخالف می‌باشند چرا که مفهوم عشق در قالب خانواده حریر گشته است باشد ناز و جانم چه گوید هلاک زار! بنابراین حکم آفرین، هزار و چهارصد آفرین ز رسم کدواژه 14 در کنار دو صفر؛ پافشاری و اصرار بهر خانواده بوده است و خواهد بود در حالی که این قبیل اوصاف رنگ پرچم نخواهند ز رسم هویج‌چاره یا سیاه‌چاره!
حکم حرام بهر روابط جنسی باز در وهله اول به واسطه اصل اجتناب‌ناپذیر «کنترل و مدیریت خود واقعی» و در وهله دوم به واسطه وجود انواع و اقسام بیماری‌های جسمی، جنسی و روحی در اشکال مختلف روابط باز برای سالیان متمادی منت بوده است هزار هزار گرچه زود دامن سراغ گیرند بهر خدعه شاید امان ز لشکر سراسر افعی جانم کبریا!
امروز دیگر باید اعلام نمود که بشر می‌تواند بخش غالب بیماری‌های مرتبط با روابط جنسی باز را کنترل و برطرف نماید اما آیا می‌تواند یک به یک و تک به تک کلاس اخلاق و عرفان برگزار نماید تا اصل «کنترل و مدیریت خود واقعی» بهر همگان هویدا گردد؟
هر کس در بحث خود واقعی می‌تواند تعریف مشخصی ارائه نماید اما به عنوان تعریف ساده و بهینه دیگر نباید درنگ نمود که خود واقعی هر چه هست هیچ نیست جز نمایش انسان کامل …
انسان کامل تقریبا دست نیافتنی است قابل قبول فرش گفته است باشد بهر عدو اما حرکت به این سمت هیچ نباید گفت نگاه نگاه خواهم ای نگار نگار تن و جان بلکه افق نباید نگریست بعد دنیای نگاه نگاه چرا که انصاف بهر لب‌تشنگان باید سرود دیگر چاره نباید معطل گذاشت بس که در و دیوار نجوا گرفته‌اند جان مادر شیدایی دنیای چاره چاره!

چرچیل چه خوش سرود ادامه ادامه ***** گرچه افعی ندیده بود تکبیر ادامه

تا ز گرمی تنها یک نگاه ***** بگوید سوغات کبریا نخواهم تسبیح ادامه

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است