مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

0
مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید دارای یک مدرک تحصیلی کاملا مرتبط با شغلش داشته باشد، آن هم از یک دانشگاه معتبر. مثل کارشناسی رشته کشاورزی از دانشگاه دامغان!
مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید در تمام ساعات کاری پشت میزش بنشیند و روزنامه بخواند تا روابط عمومی‌اش قوی شود!
مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید تمام مناسبت‌های مختلف را به تاریخ قمری از بَر باشد! (نگفتم به تاریخ شمسی چون احتیاجی نیست، به راحتی می‌توان با دانستن روز و ماه قمری آن، روز و ماه شمسی معادلش را از روی تقویم استخراج کرد!)
مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید ارتفاع ریشش به اندازه‌ای باشد که در مقابل دیگران کم نیاورد!
مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید آخرین دکمه یقه پیراهنِ بدون یقه خود را محکم ببندد تا از ما بهتران به داشتن چنین مدیر فعالی افتخار کنند!
مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید آنقدر روابط عمومی‌اش قوی باشد که بتواند در همان ابتدای استخدام خود آمار تمام تسهیلات مالی دانشگاه ما را در بیاورد!
مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید تمام فک و فامیل‌هایش در پست‌های مهم شهر باشند تا روابط عمومی دیگران روی وی تاثیر منفی نداشته باشد!
و در آخر اینکه مدیر روابط عمومی دانشگاه ما باید با توجه به ویژگی‌های فوق، توسط روابط عمومی قوی خویشاوندان خود واقع در دانشگاه ما، به عنوان مدیر روابط عمومی استخدام شود!
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

فرهاد ناجی

فرهاد ناجی متولد سال 1362 هجری شمسی است که یکی از طنزنویسان فعال کشور می‌باشد. ایشان در جشنواره‌های مختلف طنزپردازی رتبه‌های برتر را کسب نموده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کسب رتبه اول در هفتمین جشنواره سراسری طنز مکتوب اشاره کرد. فرهاد ناجی مولف چند کتاب در حوزه طنز می‌باشد که عبارتند از: یادداشت‌های یک افسر وظیفه، عاقل‌ترین دیوانه، پیشنهادات اینجانب و گوسفندها به بهشت نمی‌روند. یکی از نکات قابل نقد در موسسات فرهنگی ما بحث حق التالیف و حق التحریر می‌باشد که در حال حاضر نه تنها دستمزدی به نویسندگان پرداخت نمی‌گردد بلکه دریافت پول در ازا چاپ دست‌نوشته‌ها به یک گزینه تبدیل شده است. زمانی که یک نویسنده نتواند ساده‌ترین نیازهای مادی خود را تامین نماید، تداوم روند قبلی نمی‌تواند فرهیخته بسازد! آقای فرهاد ناجی دارای تحصیلات آکادمیک در رشته پول‌ساز و کاربردی کامپیوتر و آی‌تی می‌باشد تا بتواند به سادگی سخن بگوید!

یک پاسخ قرار دهید