نسخه قاعدگی منت جان

0
کره زمین نیازمند یکسری پروتکل‌های جامع در حوزه‌های مختلف می‌باشد. از مباحث بازیافتی یا رفع آلودگی هوا و زمین و دریا گرفته تا غنچه‌سازی راز راز گرچه این راز کجا و آن کجا بس که عمری عسل عسل گویند کاش تنها یک تار موی طلا طلا!
یکی از موضوعات جالب چند سده اخیر افراط و تفریط پیرامون مسائل مختلف بوده است در حالی که عموما بررسی‌ها و کارآزمایی‌ها به صورت محدود و احیانا باشد بوسه مال تو صورت گرفته است چرا که در عصر کبیر کبیر عینک حرام بود بهر دوختن هزار هزار و عصر امروز تلسکوپ فلان خدعه گشته است بهر نباختن هزار هزار! به عبارت دیگر دکتری نیازمند یک جفت چشم نرمال است و غیر بفرمایید سوغات عمه‌جان!
ارباب حلقه‌ها کد کد ندارد زار زار بس که نان و کره نگوید عسل سماق و خرما شکار! پس هر چه خواهد صریح گوید و ربط به ربط بفرمایید اسپند ابروی عمه‌جان! بحث سلامت بدن می‌تواند ژنتیک ربط دهند و هزار هزار دیگر در حالی که بخش عمده سلامتی جسم و روح اکتسابی است در طول زمان تا عرضش سوال شود معاینه خواهد یا مکروه است در مکتب شر زمان؟!
متن حاضر مدت‌هاست تجویز نمی‌گردد در حالی که بشارت یک نعمت بزرگ است بهر شور شور چه زیباست همین خلقت دور دور چرا که روند پالایش کره زمین دارای نظمی وحشتناک و خیره‌کننده است گرچه زود گویند باشد بعدش زارپری چند نگاه تا بسوزی بهر کیلو کیلو کره حیف نان! ریز و درشت بیهوده نگشته‌اند منت ربنا تا زود بسازند عسل عسل که بود بهر نفس نفس کبریا!
بدن انسان دارای ابعاد بسیار شیرینی است و لب تر شود چشمه بهر تشنگان تخته گردد تا بیشتر هلاک هلاک گویند جان آخر سازش تنها یک جرعه نگاه بهر باش باش بریده ز جان!
زالو یک جاندار افسانه‌ای است و طلا کم است بهر گرم زالو و کیلو فلز چکش حلال! افراط همان بود که هر بیمار اول می‌گفتند زالو بس که ماه به ماه زنجیر می‌گرفتند بهر فردوس جان و هیچ نمی‌گفتند دو روز آدمیزاد گشت بفرمایید رنگ طبیعت چه ناز! تفریط این است که طبق طبق غنچه گویند وای وای بس که زار ندارید بهر ساز بای! ببینید این کجا و آن کجا حق مطلب ندارد سزا تا جوهر بگوید من هم دیگر شفق بهر یک فلک!
زالو بهر مردان و زنان فاقد خونریزی ماهیانه یک بوسه نیست بلکه بینهایت منت است بهر هزار هزار. رژیم غذایی گرم و باز هم گرم در آغوش سردی به رسم طبیعت و لذت نباشد حرام نیازمند پالایش دوره به دوره است همانگونه که همه چیز زمین پالایش‌محور پتک گشته است. بنابراین یکی از اعجازهای سبک زندگی راز راز محمد پیغمبر هیچ هیچ بحث حجامت بیابان و صحرا بوده است تا زالو زالو نگویند کجا کجا بس که مار و سوسمار می‌گفتند چرا چرا؟!
استفاده از زالو عبارت است از انداختن جاندار عزیز بهر مکیدن خون حداقل ذره کثیف و در عین حال تزریق انواع و اقسام مواد ارزشمند بهر غنچه‌سازی طبیعی و پاکسازی سراسری. همچنین بعد از سیری جناب زالو آرام می‌توان ناز کردن نگاشت و هیچ بالا و پایین انداختن نباشد سزا چرا که غذای دو تا سه ماه زالو به وسیله همین چند دقیقه چسبیدن تامین می‌گردد و تا چند ماه دیگر رغبتی به طلا طلا و غیر ندارد. بنابراین هفته اول بعد از خون خوردن بایستی آب محل نگهداری زالوها هر روز عوض شود و هفته دوم یک روز در میان و هفته‌های بعدی دو روز در هفته کافی است.
یکی از ظالمانه‌ترین رویکردهای بشر دو پا بحث کشتن زالوها بعد از کامل شدن بوسه جانم نگاه است که یکی از نازترین خلقت‌های موجود می‌باشد بس که خیر دارد این جاندار و شر هم انصاف باشد هیچ ندارد چرا که بهر هر چیز دیوار راست بالا می‌رود و ارتفاع زیاد سقف تا زمین خود را رها می‌کند و در عین حال فاقد بو، صدا یا هر داستان آزاردهنده دیگری است. حال بشر دو پا بهر یک مشت فرضیات کاملا غیرقابل پشتوانه علمی دانه دانه خلاص می‌نماید تا بگوید امان ز مرض مرض این و آن!
روش استفاده صحیح همزیستی خانه به خانه زالو عبارت است از مصرف زالوهای گرسنه و رهاسازی زالوهای قحطی چشیده با رهاسازی زالوهای سیر بر روی خزه‌ها بهر افتتاح کارخانه زالو ندیده! ظرف محتوی زالو می‌تواند یک آکواریوم با نیمی آب و نیمی خزه، چوب، سنگ و یا … در ارتفاع بالاتر حوضچه آب طراحی گردد و در عین حال سقف ظرف با توری پارچه‌ای، فلزی یا … مسدود گردد تا زالوها نتوانند خارج شوند.
در کنار زالو می‌توان زنبور عسل نیز خانه به خانه بوسه کرد گرچه نگه‌داری زنبور به سادگی زالو نمی‌باشد. نعمت لزوما شاخ و دم ندارد بس که خلقت راز راز گشته است هزار هزار. در بحث زنبور چگونه می‌توان اعجاز خلقت نادیده گرفت بس که عسل فاسد نشده کنار مومیایی بعد هزار هزار داروست ناز ناز. جالب است که نیش زنبور نیز فایده دارد و لی لی کس خواست بفرمایید کندوی عسل دیدی چه ناز؟!
در پایان نسخه قاعدگی منت جان پتک می‌گردد بهر مردان و زنان فاقد عادت؛ دو یا سه ماه یکبار و بهر جوانان سراسر جوش و لک هر ماه یکبار به رسم من هم نگاه تا ناز ناز بخش اعظم بهداشت و درمان تخته گردد به شرط پایبندی به رژیم منت چشم و جان که وقت مقدر عیان گردد بهر روضه چرا دور تخت عسل …
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Avatar

امیر بهلولی یک کارشناس در حوزه بهداشت و درمان نمی‌باشد و در عین حال اعتقاد دارد که در حوزه علوم انسانی نیز نمی‌تواند تفکرات خود را وحی بسمه تعالی در نظر بگیرد. از نظر ایشان نمی‌توان حوزه پزشکی و بخش‌های مشابه را همانند ریاضیات قلمداد نمود و یک جواب قطعی پیرامون هر مسئله حکاکی نمود. به عبارت دیگر پیچیدگی‌های این حوزه نیازمند تحلیل و بررسی می‌باشند. امیر بهلولی علیرغم تجربه تلخ روز به روز آمپول خانم‌دکتر به واسطه بیماری‌های عفونی مختلف در دوران کودکی خود، بیش از ۱۰ سال است که بیماری عفونی خاصی را تجربه نکرده است و این موضوع در دوران کرونا تمام کرد مهر تدبیر را چرا که علیرغم عدم استفاده از ماسک، الکل و ... موضوع خاصی لمس نگردید. شاید مدل ساده سبک زندگی پدربزرگ‌های سنتی بسیار نزدیک باشد به این همه مار و تسبیح امیردکتر! بدیهی است که آستانه مقاومت بدن در شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد اما عدم ابتلا به بیماری‌های گوناگون در سال‌های پی در پی نمی‌تواند بدون خدعه صورت گرفته باشد! لازم به ذکر است که ایشان در روستای بزرگی به نام تهران روزگار گذرانده‌اند و می‌گذرانند و در عین حال از نعمت مواد غذایی طبیعی به طور کامل برخوردار نبوده‌اند که جای بسی اعجاز است ...

دیدگاه بسته شده است