این همه دیگر بس است ای خاتم‌نگاه!

0
بازی نگاه نگاه قماش ماتم چرا هفت آسمان اشتراک دارد بس که صدا صدا گویند تو را چه کار! گر بگویم تکه تکه نباشد سزا گویند دست ساختی هزار بگو ماتم چه کار! اینان بهر چه کار اینجا رسیده‌اند گرچه خود دانند کبود کبود ماتم گرفته بود من را چرا چرا …
نوع انتشار اخبار در بساط جمعه‌بازار چند نه تنها غریبه نگوید بهر تو نیست بلکه راست راست گوید گفته بودم گوش نکردی ای زارنگاه چند! انصاف نباید بگفت دارو دارو رضایت است بس که راست راست گویند نامحرم ‌نگاه نگاه!
چهار خط دراز دراز نوشتن و دوربین گردان نگاه نگاه ساختن لزوما ماتم نخواهد بهر سلام سلام در حالی که دست شسته و زار وخامت حال شکایت ساخته گویند هزار هزار ترشی بسازی؛ بعدش چه؟! این را یکی تیتر می‌کند و دیگری عکس زن و نوزاد سه تا سه تا ضمیمه نماید تا بعدش چه نزد آن یکی روضه شود مرامت کجا رفته ای شب‌سیاه که گفتی صدف صدف بهر چه؟!
این اوقات بهتر است جای زخم زبان گوشه نشست تا خود زود گوید هزار هزار گرچه نگوید تنها نماندم بعد هزار هزار! خوب که خالی شد گلدان باید نگاشت رنگ به رنگ و گفت دانی کدامش هست بیدار شب به شب؟! هر چه گفت مکث باید بکرد بس که شکر شکر ناز است و بس تا هزار هزار التماس بگردد مهتاب انتظار …

شلاق نبود تا هزار هزار گویند ***** خورشید کجاست بس که نگاه گویند

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است