علیک امیرچاره

0
دست‌نوشته حاضر عبارت است از یکسری نظرات کاملا خام و امیربوسه که بهر پر کردن وقت و احیانا خدا بیامرزی منتشر می‌گردد. یکی از مهمترین چالش‌های بشر امروز نمک‌پاشی‌های هزار هزار است که در سالیان متوالی صورت گرفته‌اند تا در نهایت بوسه شود آن که نباید شود …
پروژه‌های حوزه فضایی کره زمین بدون تعارف بیشتر به ایالات متحده مربوط می‌شوند تا سایرین چرا که به جز بحث‌های مالی، امکانات و تکنولوژی مورد نیاز عمدتا در اختیار آمریکایی‌ها می‌باشند. بنابراین آقایی امروز لزوما تیر و کمان نیست بهر چشمان قماش گوشت‌خوار بلکه ترانه است هزار هزار بهر ماتم زار زار تا دست آخر بگویند بوسه کرد گرچه توبه نکرد!
آتش‌سوزی‌های گسترده دریادلان دیروز جز سلام سلام امروز بهر عمو کار دیگر بعید است پرونده نمایند چرا که خواهری هزار هزار بهر خدعه بود زار زار! ایالات متحده به واسطه نسا (NASA) می‌تواند مشکلات وحشتناک دنیای امروز را حل و فصل نماید تا بعد این همه گل‌کاری ناز دگربار نسل دایناسور و شبه آن منقرض نگردد! به عبارت دیگر شکر شکر امروز بهر نمک نمک دیروز است ای حلوا به دست تا دست آخر نگویی شنا که هیچ، پرواز هم چوب خشک نخواهد به رسم سوسن‌علیک! بنابراین این یکی نباشد شکر شکر، قند و عسل بلکه طبل است بهر انقراض دایناسور تا بدانی تیر تیر عاقبت کمانه کرد ناز ناز!

صفحات خورشیدی فضایی

در صورت تدارک صفحات خورشیدی در محدوده جو کره زمین و در عین حال تابش انرژی تولید شده به سطح زمین به احتمال زیاد همه چیز تغییر خواهد کرد چرا که انرژی مورد نیاز بهر به آغوش کشیدن نعمت الکتریسته در اقصی نقاط دنیای امروز تامین می‌گردد و در عین حال شمشیر وای نگردد زار زار بلکه تقدیر ساز گردد ناز ناز! همچنین می‌توان صفحات خورشیدی را در سطح فوقانی مناطق فاقد لایه اوزن و یا دارای لایه اوزن نازک خدعه نمود.

تابش انرژی و رطوبت‌سازی بهر تقدیر ناز!

با استفاده از تابش انرژی می‌توان به صورت مستقیم آب دریاهای نواحی خشک را تبخیر نمود تا با افزایش رطوبت در مناطق خشک، حجم آتش‌سوزی‌ها کاهش یابد.

تولید مواد گوناگون در فضا

نسا (NASA) می‌تواند مجری احداث کارخانجات تولیدی گوناگون در فضا باشد تا مواد و محصولات به مراتب بهتر از زمین در آسمان‌ها بوسه شوند چپ و راست و در عین حال علیک علیک زار گیرد بهر خاطره طلا طلا!
امیر علیک خود گوید که این همه نباشد ساز ناز چرا که آن همه رقص زار انباشته کرده زباله‌های هزار هزار و چاره خواهد پلاستیک، نایلون و آن همه هزار هزار سالیان تا زمین اندک تربتی گیرد به رسم طلا طلای سفیدبرفی بهر آن همه رقص پای خدا نیامرز!
مدل بازیافت مواد گوناگون در اغلب موارد طبیعت‌محور نمی‌باشد. پس به جای امضای توافق بهر نامه اعمال سیاه بهتر بود یک اجماع جهانی پیرامون پاکسازی و نازسازی زمین صورت می‌گرفت تا پس از چند سال بتوان کرده‌ها را ستود و نکرده‌ها را شماره کرد بهر علیک امیرچاره …

بوسه سردار نبود قشنگ و شکرپاره ***** گرچه خروس نبوسد چکمه‌طلا و آجرپاره

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است