ارگاسم خانم‌ها

0
زندگی فعلی بشر با رویکردهای مختلفی عجین شده است. در هر دوره‌ای یکسری آداب و رسوم خاص بر زندگی حاکم شده است که دوره فعلی نیز از این موضوع مستثنی نمی‌باشد. القای سبک زندگی ایرانی-لیبرالی می‌تواند کمی از فشارها بکاهد اما به راستی تا کجا می‌توان آزادی‌های لیبرالی را مورد تاکید قرار داد و در عین حال به بهبود اوضاع امید داشت.
بدیهی است که با شرایط فعلی کشور نمی‌توان برخی آزادی‌ها را در دستور کار قرار داد اما موضوع اینجاست که انسان زیاده‌خواهی‌های خاص خود را دارا می‌باشد و به همین دلیل می‌توان حدس زد که با گذشت زمان، آزادی‌های بیشتری مطالبه خواهد شد.
ایران امروز می‌تواند مزیت‌هایی را با اعمال آزادی‌های بیشتر به دست آورد اما آیا می‌توان در نهایت شرایط بهتری برای کشور تصور نمود؟
بحث جنسی در عصر حاضر، در نهایت شکل جدیدی به خود خواهد گرفت که هنوز ابعاد مختلف آن به طور کامل مشخص نمی‌باشد. در طول تاریخ بشر، معمولا آقایان بوده‌اند که به دنبال رفع نیاز جنسی خود به سمت جنس مخالف گرایش داشته‌اند و خانم‌ها عموما از بحث جنسی به عنوان اهرم به منظور دستیابی به خواسته‌های مختلف خود استفاده نموده‌اند.
ارضا شدن خانم‌ها یکی از موضوعاتی است که به سادگی بیان می‌شود در حالی که به قول یکی از روانشناسان دانشگاه تهران، تقریبا هیچ خانمی در ایران به ارگاسم نمی‌رسد چرا که نوع رفتار افراد می‌تواند به سادگی حقیقت موضوع را آشکار نماید.
بدون شک خانم‌ها لطیف‌تر و حساس‌تر از آقایان خلق شده‌اند. به همین دلیل ای کاش زمانی که به ارگاسم رساندن خانم‌ها توسط آقایان مورد توجه قرار می‌گیرد، ظرفیت این موضوع نیز در آقایان ایجاد شده باشد. ارگاسم خانم‌ها کماکان دارای پیچیدگی‌های خاصی می‌باشد اما می‌توان برخی موضوعات را با اطمینان اعلام نمود و در عین حال به بهبود اوضاع کشور امید داشت.
ارگاسم خانم‌ها به صورت چند مرحله‌ای می‌باشد که هر مرحله به مدت معینی به طول می‌انجامد. به عنوان مثال مرحله اول ارگاسم خانم‌ها در حدود 20 دقیقه به طول می‌انجامد که در نهایت با انقباض پی در پی ماهیچه‌های بخش لگن به پایان می‌رسد.
یکی از مولفه‌های وقوع ارگاسم در خانم‌ها، ارتباط عاطفی نزدیک بین طرفین می‌باشد. بدون شک احساس عشق یک خانم نسبت به شریک جنسی خود می‌تواند یکی از پایه‌های به ارگاسم رسیدنش باشد.
به منظور به ارگاسم رساندن یک خانم ضروری است که شریک جنسی وی بحث سرگرم کردن و بازی نمودن را در کمال لذت و محبت در دستور کار قرار دهد. زمانی که قرار است نزدیک به یک ساعت عشق‌یازی مورد تاکید قرار گیرد نمی‌توان به یک آلت بزرگ و یا همیشه در صحنه افتخار نمود. بدیهی است که این داستان بیشتر عشق‌بازی است تا یک نزدیکی خشک و بدون معنا. براساس ساده‌ترین دستاوردهای علمی، خانم‌ها برخلاف آقایان، از تمام نقاط بدن خود تحریک‌پذیر می‌باشند اما برخی نقاط همانند کلیتوریس، واژن، پستان‌ها، باسن و پهلوها دارای حساسیت بیشتری می‌باشند.
یکی از موضوعات احمقانه‌ای که در تبلیغات مختلف مشاهده می‌شود، عناوینی همچون بزرگ نمودن آلت یا به تاخیر انداختن ارضای زودرس در آقایان می‌باشد که به هیچ وجه دارای پشتوانه عقلانی نمی‌باشند. به عنوان مثال به سادگی می‌توان درک نمود که یک آلت به خودی خود نمی‌تواند فرد دیگر را ارضا نماید.
برخی موضوعات گفتن ندارند اما بهتر است بیان شوند. در دوران قبل از ازدواج، یکی از ویرانگرترین آموزه‌هایی که به زوجین تاکید می‌گردد، ضرورت به ارگاسم رسیدن خانم توسط آقا می‌باشد! اولا در حال حاضر می‌توان به سادگی تشخیص داد که شخص گوینده خودش نمی‌تواند شریک جنسی خود را به ارگاسم برساند. ثانیا بیان این مطلب یک نوع مطالبه در خانم‌ها ایجاد می‌نماید که ارضا شدن را از همسر خود مطالبه می‌نمایند در حالی که این موضوع در حال حاضر به هیچ وجه رایج نمی‌باشد.
می‌توان بحث ارگاسم خانم‌ها را به اعتیاد به مواد مخدر تشبیه نمود چرا که تنها در چند تجربه اول است که کمی زمان و تفکر نیاز است! به ارگاسم رسیدن خانم‌ها باعث وابستگی آن‌ها به شریک جنسی خود خواهد شد به گونه‌ای که به صورت مکرر رابطه جنسی را از شریک خود مطالبه خواهند نمود و داستان عدم مطالبه رابطه جنسی خانم‌ها از آقایان به طور کامل نقض خواهد شد. می‌توان در دوره‌های آمادگی برای ازدواج به خانم‌ها تاکید نمود که به سخنان گرانمایه مادران خود مبنی بر عدم مطالبه رابطه جنسی نسبت به همسر خود توجه نکنند چرا که می‌توان انواع و اقسام توصیه‌های همسرداری را در یک طرف قرار داد و همین نکته ساده را در طرف دیگر. بدون شک بخشی از جذابیت خانم‌ها به دلیل لطافت‌های آن‌ها می‌باشد نه غرور و مردانگی آنان! هر چیزی را نمی‌توان به زبان آورد اما بازی با احساسات آقایان یکی از ساده‌ترین تورهایی است که توسط خانم‌ها پهن می‌شود!
حساسیت خانم‌ها به مراتب بیشتر از آقایان می‌باشد. در حال حاضر شرایط ایران به گونه‌ای است که بحث ارگاسم خانم‌ها بیش از پیش از دسترس خارج شده است چرا که آرامش جایگاه خاصی در سبک زندگی مردم ندارد. هر فرد در روزگار امروز با انبوهی از اطلاعات حقیقی و مجازی روبه‌رو می‌شود و در عین حال تقریبا همه چیز تنش‌زا می‌باشند. به عنوان مثال فیلم‌های صدا و سیما و شبکه‌های ماهواره‌ای دارای موضوعاتی همچون قتل، خیانت و … می‌باشند که به قول روانشناسان تا بیدار شدن از خواب در ضمیر ناخودآگاه تکرار می‌شوند. به عنوان مثالی دیگر می‌توان به تنها شدن افراد اشاره نمود که برخلاف تصور بسیاری از افراد، باعث ایجاد افکار مختلف می‌شود. در بحث ارگاسم می‌توان بیان نمود که بهتر است استفاده از رسانه‌های ارتباط جمعی بیشتر به منظور رفع نیازهای ضروری در دستور کار قرار گیرد تا ذهن افراد برای عشق‌بازی طرفین آماده باشد.
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

یک پاسخ قرار دهید