پله پله بهر لی لی گوید نگاه!

0
منشور دنیا بهر تجزیه طیف‌های مختلف پایه‌گذاری شده است در حالی که انسان گر مرد باشد صبح و شام نماز گوید چرا نگاه و گر زن باشد آه کشد که آن همه ناز ناز نخ بهر دوختن نداشت هزار هزار تا پیش چشم کبریا نمیرد ز ماتم غنچگان دلربا!
نور می‌تواند طیف‌های مختلف را شامل شود و امواج مغز انسان نیز از جنس نور می‌باشند گرچه رستاخیز نتوان خدعه کرد نور نور چرا گویید دور دور! اساسا امواج مغز انسان بهر سنجش کافی خواهند بود و اصل سنجش اعمال برحسب نیت‌ها برای عقل ناقص یک خیاط‌تمام گواه خواهد بود که دلربا ز کبریا نگفت یادگاری به رسم ماندگاری!
جانداران مختلف بقای خود را به وسیله نزدیکی کامل مشق می‌نمایند در حالی که هر نزدیکی با عشق همراه نیست. به عبارت دیگر هزار هزار خدعه حکاکی گردد بهر عشق عشق دریغ از آن که گویند کبود کبود چگونه ز هنر سازد عشق عشق! بنابراین این آن نیست بهر نقش ماندگار گرچه جز شرنگاری بیشتر نباید توقع گرفت بهر یادگاری!
بلوک غرب بحث جوجه و مرغ داند چیست اما خدعه رازداری بهر ماندگاری هنوز نداند درس نخ‌ تمام سالار خواهد گرچه خدا خدا گویند چرا چرا! اساسا دنیایی که ز یک امید تمام گوید تو دانی هزار هزار بهر کار کار زنان و کس هم چیز چیز گفت هیچ نگو کاش کاش!
شاید بی‌مزه‌ترین درس آن باشد که جوجه جوجه بهر بقا گشته است نگاه نگاه در حالی که نمی‌توان روضه ساخت کاش کاش ز مغز انسان تششع می‌گردد تا کار کار بگردد صراط ربنا! عشق در اغلب موارد نور است و عشق میسر نمی‌گردد مگر بهر بوسه ربنا تا بعد عمری تازه دامن دامن نگویند کار کار گرچه سفره کم نسازد نازی انصاف انصاف!
بحث آزادی‌های جنسی بلوک غرب بهتر است ثانیه ثانیه نگوید حلال و در عین حال بساط کسب و کار برچیند سایز سایز! بحث اصلاح قوانین ازدواج در جوامع باز امروزی اجتناب‌ناپذیر است چرا که امروز خدا دیگر دیروز خدا نیست که غیر خیاط‌جان جملگی بگویند نگاه نگاه! ازدواج به رسم یک حلقه و سند تک‌برگ پیش چشم هر یک از طرفین بهر تعهدات مرگ طبیعی و فرزند احتمالی هیچ کم ندارد جز روضه خط آخر بهر طلاق به هر دلیل!
فضای مدارس بلوک غرب بهتر است یکسری اصلاحات گسترده را در خود لمس نماید که تکلیف اول نباشد جز تفکیک جنسیتی چرا که سنین نزدیک بلوغ فقط سلامت بگذرند، هزار هزار اسپند و صدقه خواهند گرچه بفرمایند راست راست گوید غیر هستند زردی کارپیشگان!

آخر دوخت ز غیر گوید حرام ***** تا کار کار بدانند چیست حرام

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است