بوسه یار

0
فراهم بودن امکانات متعدد و متنوع پیرامون خودنمایی و بدتر از آن فراموشی خود و باز هم خود مصداق لهو و لعب شیطان رجیم است چرا که اساسا غفلت مادر بی نام و نشان است و هیچ بدتر از آن نیست …
زندگی ماشینی و هزار غفلت ریشه فلاکت بی نام و نشانی است چرا که با نام و نشان نیامده‌اند و احتمالا به مرحله کمال بی نام و نشانی رسیده‌اند که بسیار شرم بر این درد نابخشودنی. دایره غفلت صرفا نام و نشان نیست بلکه تربیت، پرچم و … هر یک به خودی خود بدون ارتباط نمی‌باشند با مادر بی نام و نشان!
نکته وحشتناک شیطان لعین زینت و آرایشی است که عموما برای بی نام و نشان‌ها خرج می‌نماید چرا که همواره می‌خواهند بگویند عشق، امید، دردانگی و … در حالی که پشت چهره سرمه کشیده خود یک دیو بسیار نامرد، سنگدل، پروانه‌ستیز و … پنهان نموده‌اند تا عالم بی نام و نشانی خود را غرق نمایند بهر یک دردانه عروس!
سفید برفی و سیندرلا را نگفتیم بی نام و نشان اما قرار نیست دانه دانه بچرخیم بهر بوسه یار. گر پیمانه پر شود دیگر نتوان سرمه کشید بر دنیای بی نام و نشان بهر کفش دردانه عروس!
بهر وظیفه باید گفت که عمری دردانه ساختید و حیف از این دردانه‌ها که یکی از یکی رندانه‌تر در حالی که یک بار هم تربت نکردید سحر دردانگی تا مبادا آدم شوید بهر عالم دردانگی. نماز را ز که تربت کردید تا نگردید پیمانه‌ای بهر بوسه یار و پیوسته بنوازید این است تربت یار …
دوستانه عرض می‌نماید خورشید عالم‌سنا که دیگر نباید شوخی گرفت بوسه یار دیوان‌سنا تا شاید آدم شدن منت شود ز روزه یار!

امان از غفلت که سحر است ز بوسه یار ***** امان از نوبت که رنگ است ز بوسه یار

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است