برگ زرین!

0
نخ هسته خرما لزوما مکتب نمی‌خواهد. روز جزا بهر دو روز ندارد ادعا چرا که منشور اصل است و ادعا! بسط آتش بی‌انتهاست گرچه بسط ادعا ظلم است نزد کرامت‌پیشگان …
وظیفه همان است که هویداست و طریقه همان است که منت‌ستاست تا گبرپیشگان یک به یک و تک به تک فرش شوند بهر عزت بیشمار. خدعه شیطان همان است که عمر خزان پیوسته ننگ بگردد بهر گمان تا مبادا سینه تنگ بگردد عصمت بیشمار!
عقل زن چه بخواهد چه نخواهد ناقص است در حالی که جذابیت زن صرفا ظاهری نیست چرا که اشک زن نیز مزه دارد! به عبارت دیگر خلقت سنگ بهر اشک شور بوده است چرا که افسانه بودن بوسه فرشته می‌خواهد!
نور هر چه هست عزیز است و کرامت آن آب‌پاشی است! بنابراین ظرافت خلقت بی‌همتاست چرا که شهد شیرین را بهر زرگر سنگ آفرید!
جرقه امروز سینه خون دیروز بود گرچه مست و پست نداشت. روزگار زیبا از هر نظر عیان بود و هزار حیرت که صرفا اشک شور نداشت! سر تعظیم سپاس است و شور تا ضربت نور نگردد بی‌محتوا!
گره زدن همه چیز حبل الورید نبود و در عین حال منت اعظم نمی‌خواست چرا که یک تاریکی، صد تاریکی نباید سراسر ظلمات گردد و شفاعت پیوسته زنجیر باشد به رنگ تابوی سبز و زرد!
خدمت شایسته بهر منت وارسته نیست که خانه، اتومبیل، لوازم و … بنگ شوند و صرفا یک شغل حسرت گردد به شکرانه اصل همه چیز. دست‌بوسی و شرم‌بوسی شکر است یا اختیار هیزمی است بهر عصمت بیشمار. برگ زرین دیر یا زود بسته شود به اذن بسمه تعالی تا حلاوت ابد گردد بهر همه چیز.
توبه بهر کفر و شرک ننگ است گرچه تابوت مطهر مصون است ز تنگ مقدس. بنابراین هر چه نزدیک‌تر نور است ز عبرت خداوندگار و هر چه دورتر بنگ است ز عصمت بیشمار …

آزاده را نبوس بهر ادعا ***** تا بگردی شریف روز ادعا

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است