مادری فنا و پدری حیا بیاموز ناز ناز!

0
هر چیزی راه و روش اهورایی نمی‌خواهد و در عین حال از هیچ بت ساختن بیشتر مادرهنر خواهد تا موارد دیگر چرا که اظهار نظر پیرامون همه چیز بدون آگاهی از هیچ خودش آیت است ناز ناز! در حقیقت چگونه همانند کودکان بهر همه چیز آری گوید و همانند بزرگان بهر هیچ نسازد دعوا!
بحث شنا کردن در دریا به هیچ وجه علف‌پیشگی نمی‌خواهد و این همه بهر هیچ آیت است یک در هزار هزار! اسطوره قرن از آنجایی که دو تابستان کلاس شنا رزومه کرد و در عین حال اقوام خود را وسط دریا دید به سادگی آموخت که این نیز راه دارد به جان آن جمال‌پری!
در نواحی نزدیک به ساحل از آنجایی که موج می‌آید و برمی‌گردد نمی‌توان از نیروی کشش به سمت داخل دریا چشم‌پوشی نمود و دقیقا همین موضوع باعث غرق شدن بسیاری از افراد عموما ناآشنا با قواعد شنا در دریا می‌شود. داستان بلد نبودن شنا که بسیار ساده است؛ فرد با اندک تنشی تعادل خود را از دست می‌دهد و کشش به سمت داخل و احیانا چند موج بر سر و صورت فاتحه می‌شود بر عمر گران! غرق شدن افراد شنابلد در اغلب موارد به واسطه خستگی و یا وحشت رخ می‌دهد که این بیش از هر چیز اندک تاملی می‌طلبد تا موارد دیگر …
ساده‌ترین و پروانه‌ترین راهکار شنا در دریا؛ شنا کردن به صورت آرام و مسلط به ویژه در زمان بازگشت به ساحل است تا با اندک انرژی بتوان این نیروی اهریمنی کشش به سمت درون را شکست داد! قطب عالم عموما در نواحی نزدیک به ساحل از شنای سگی، دوچرخه متحرک یا هر اسم دیگری استفاده می‌نماید که به یقین برای همگان حرص خوردن ندارد زار زار!
سخن گفتن درباره شنا یک بحث است و موضوع چرایی غرق شدن هزار هزار سالیانه بحث دیگری است. شاید سنگین باشد اما همانند داستان کرونا یک اشتباه صورت می‌گیرد که عبارت است از تزریق ترس و وحشت بهر یک موضوع با ریشه نابودی به شرط ترس!
جالب است که در دوران کرونا برخی افراد به ظاهر نمی‌ترسیدند اما پس از چند سرفه یا هر چیز دیگری ترشح کورتیزول را بیشتر و بیشتر می‌نمودند و این همان بود که بوسه مادران است! در بحث شنا در دریا نیز نوع بوسه‌های مادرانه اجازه نمی‌دهد که مدیریت اوضاع آنطور که باید صورت گیرد در حالی که تنها پا کوبیدن بر روی آب می‌شود شنای دوچرخه بدون دست که بسیار ساده و پروانه‌ناز است چرا که دستان خالی بهر نوازش یک گلدان عالی نمی‌باشند بلکه غنچه خواهند ناز ناز!
یکی از مواردی که می‌توان بدون هزینه خاصی با موفقیت کامل اجرا نمود؛ آموزش شنا در دریا به وسیله مدارس است که اسمش را هم نمی‌توان آورد به لطف مادران ناز ناز! به سادگی می‌توان راهروهای رفت و برگشت به داخل دریا تا رسیدن به مناطق عمیق ایجاد نمود و در مناطق عمیق یک محدوده محصور را با عمق سه متر و ستون‌گذاری‌های یک متر، یک متر تا سطح دریا انتخاب نمود و سپس حداکثر تا دو متر بالاتر از سطح دریا به منظور یورش ببر و فیل و پلنگ خدعه نمود تا مبادا این همه نازگل شوند روزی قماش سوسک‌خور …
لازم به ذکر است که دمای آب دریا در زمان صبح کاملا سرد است و به مرور تا غروب آفتاب به شرط ابری نبودن آسمان بهر شلاق‌زنی چند نفس‌تمام گرم و گرمتر می‌شود. بنابراین عقل حکم می‌نماید که شنا کردن در دریا به ساعات نزدیک به غروب آفتاب موکول گردد. به صورت کلی ساعات ورزش کردن مدارس بهتر است بعد از ظهر حکاکی گردد تا لذت از ورزش و در عین حال لذت از حیات بیشتر و بیشتر گردد …

هنر خواستی سوم بگو شنا ***** گرچه زار زند امیر شنا

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است