نفس یا قفس؛ مسئله این است!

0
زن هر چه هست حق حیات دارد و ظلم به زن هر چه هست مرد نمی‌شناسد. مرد به واسطه سرنوشت نسبت به زن برتر خلق شده است در حالی که زن دلخوشی و بعضا همه چیز مرد است که منت است بهر فرشتگان …
زن بهتر است ایرانی و غیرایرانی تعریف گردد چرا که به لطف یک حکومت قشنگ، زنان ایرانی یک به یک زرنگ شده‌اند خط به خط! درک تفاوت در قالب سخن میسر نیست چرا که منت عروس پیمانه ندارد بهر شوکت دروس! به عبارت دیگر جانمایی افریته در نقش فرشته کار هر کسی نیست!
دست‌نوشته‌های متعدد و متنوع خورشید عالم بهر منت عروس یک یا چند مورد نمی‌باشند اما مواردی همچون «حق همیشه با خانم‌هاست!» و «اندر کمالات الهه‌بانو!» می‌توانند پیشگفتار سفره دل خودشیفته عالم محسوب شوند! بنابراین تکرار برخی مطالب قشنگ نیست تا کلفت عروس نگردد زرنگ و ملوس!
بحث رایج در چند ماه اخیر زن و حقوق زنان در ایران بوده است که لزوما با واقعیت همخوانی ندارد. مدل حکمرانی جمهوری اسلامی برخلاف موازین اسلام عمدتا زن‌سالاری بوده است و این موضوع به سادگی قابل درک است؛ از تقدم زنان در فرصت‌های گوناگون گرفته تا هدیه فلاکت و بدبختی مردانه در مسائل و موضوعات بیشمار. بنابراین چریدن سرمه بهر سرمه‌دان به هیچ وجه ظلم در حق زنان نبوده است بلکه برعکس ظلم در حق مردان بوده است!
بنده همانطور که چند سال قبل پیش‌بینی نمودم؛ ادامه روند جمهوری اسلامی نه تنها در ابعاد اقتصادی بلکه در ابعاد اجتماعی نیز بسیار سنگین حکاکی خواهد گشت چرا که تافته جدا بافته و طلبکار زنان ایرانی در دوران سیاه مردان ایرانی می‌توانند همه چیز داشته باشند و در عین حال با غرور به مردان دیروز خود بنگرند چرا که یک حکومت افسانه‌ای همه چیز را معطر کرده است و در کمال هنر به دنبال پیشرفت و توسعه بیشتر و بیشتر است!
زن ایرانی با زن غیرایرانی تفاوت دارد و این موضوع به تنهایی کلید است بهر استعدادهای گوناگون! درک غرور و حماقت زنان ایرانی در چند جمله قابل بیان نیست در حالی که امر و نهی‌های نادرست زنان ایرانی به واسطه همه چیز به یک بلای دامنگیر مبدل شده است!
نحوه برخورد یک حکومت با معضل مذکور نیز سخن گفتن ندارد چرا که به جای عادی کردن زنان و حداقل مساوی دانستن زنان در برابر مردان، همه چیز را بیش از پیش نگاره کرده است بهر منت عروس!
سنگ عالم در حدود هشت سال پیرامون معضل زنان ایرانی نیز احمقانه برای یک حکومت زرنگ گفت و باز هم گفت در حالی که برچسب احمق شایسته حکیم دانا بود! امروز حجم انبوه خط‌خطی‌های سالیان قابل مشاهده است و افسوس بابت یک عمر حماقت …
زن غیرایرانی بهتر می‌داند که هر چه دارد جادو نیست و هر چه ندارد آرزو نیست! بنابراین فرشته بودن سراسر سرمه است و بس چرا که یک به یک آب می‌کند تک به تک تا ببوسد گرم و سرد شایسته است و بس!
در دنیای خاک بودن و احیانا فرشته بودن زنان می‌توان ناز هم خرید و در عین حال باز هم پرید تا لتسکنوا الیها جاری شود ز نفس حسرت عدو! اساسا فرشته در آغوش مرد عبادت است و نفس در حالی که افریته عنایت است و زرنگ!
حیرت‌انگیز است که حتی کنترل ادرار زنان بسیار حساس خلق شده است در حالی که مرد حتی در روابط جنسی خود نیز به این نکته توجه نمی‌کند! این یکی نیز بماند برای اکسیر حیات استاد!
در مجموع زن بشر است و نفس بوسه است بهر رهایی از قفس. بنابراین بت‌ستایی مردود و کام‌گیری جایز تا جاری شود لتسکنوا الیها …
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

یک پاسخ قرار دهید