خزرپری و قداره جمشید!

0
غیرت و تعصب هر چه هست بوسه ندارد چرا که فساد یک انتخاب است و مزه‌پراکنی سالارنما فلاکت محض. به عبارت دیگر طبخ پیازداغ چشیدن خواهد نه نوشیدن …
حساسیت مردان نسبت به عروسک‌های تربت‌قشنگ مصداق بارز حماقت و فلاکت است که تعیین تکلیف و برچسب احمقانه عشق حکایت تکراری آن است چرا که مرد بهر زن آمده است و زن بهر منت مرد! پس نباید شکوه کرد ز نوبت هزار هزار بلکه زهر چشم عبرت است بهر عصمت سودابه‌پری!
اول از هر چیز یک زن می‌تواند به واسطه پول، محبت، انتقام‌جویی و یا … به شریک عاطفی و یا جنسی خود خیانت کند. در وهله بعد نمی‌توان انکار کرد که یک فرد دارای قدرت اختیار است. بنابراین همان گونه که مردان به سادگی هیچ چیز را از دست نمی‌دهند و هر مدل آزادی بخواهند صرفا سبک‌سری تلقی می‌گردد یک زن نیز آدم است و می‌تواند دریدگی کند تا عبرت شود بهر مستانگی این و آن …
دلسوزی و بعضا مادری یکسری مردان به هیچ وجه بهشت ندارد چرا که هزار هزار پیغمبر بت‌پرستی را نهی نموده‌اند و بت اعظم را جهل معرفی نموده‌اند در حالی که ناموس قرمزترین کیمیاست و کس نداند عده شماره کند و چشم بدوزد منت گیسوپری!
مردها می‌توانند ابلیس باشند اما زنان از آنجایی که مرحوم دیزنی عمری نگاشته‌اند هر زن یک پرنسس (Princess) می‌باشد و بس؛ باید بدانند که حلواخوری کافر و مومن شناسد تا نگردد رسم عبرت‌پری بهر سبک‌پری چرا که زن بهر بهشت است و مرد بهر نشست!
قتل جناب باب لی به واسطه لب‌بوسی، خدمت‌سوزی و یا هر موضوع دیگری رخ داده است در حالی که می‌تواند بوسه شود بهر سینه مادرپری چرا که رنگ عمو چیپس و پفک کم دارد بهر ابو! مولا می‌فرمایند که ای عمو؛ پرنسس (Princess) خزر را ندیده بودی که نشستی خاک برناپری و نگشتی آواره خزرپری؟!

سرمه مگیر تقصیر ای بوسه‌قشنگ ***** برنامه بگیر تزویر ای سرمه‌قشنگ

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است