اسرار وجود

0
نعمت سلیقه لزوما عموبابا نمی‌شناسد چرا که پریان می‌نوازند ابو ز عمو دردانه‌تر است! به عبارت دیگر هنر سلیقه ظاهرا به نام پریان سند خورده است در حالی که بهر عمو دیگر نتوان بوسه کرد این و آن دامن‌قشنگ را …
بلوک غرب یکپارچه پریان است اما نعمت سلیقه فراگیر نشده است چرا ای عالم به قربانت؟
در پاسخ بایستی اندک روشن‌گری بهر ماهیت پریان صورت گیرد تا فهم تراوشات چشمه وجود میسر گردد. در عالم خلقت یک مساوات در امر آفرینش صورت نگرفته است و بشر دو پا نیز بیشتر سالارنگار است تا پرستونگار. بنابراین فضای رقابت باعث نمایش برتری هوش و جوهر نر دو پا نسبت به جنس مخالف خود می‌شود اما باز هم نکته دارد!
ترویج عادی‌سازی زنان به هیچ وجه نمی‌تواند سالارمحوری معنا گردد چرا که این دو موضوع متفاوت می‌باشند. یک مثال بد نیست ای تربت به دستان؛ سلیقه و صرفا سلیقه مورد استفاده در آثار تولیدی قاره سبز با قماش آواستیز چند فرسنگ فاصله دارد؟ بدیهی است که تقریبا تمام آثار تولیدی سبزه‌ها یک طرف هستند و بخش زیادی از آواستیزان طرف دیگر …
شاید بهتر باشد مصادیق آثار تولیدی تبیین گردد تا نشود بیش از این دنیاستیز؛ مواردی همچون فیلم، انیمیشن، رمان، کتاب، مدل گردنکشی، نوع پوشش، برخورد با سبک‌سری‌ها و … هر یک سرفصل‌های کلی یک مجموعه با نام «اسرار وجود» می‌باشند که متاسفانه استاد بهر مرام این یکی را نمی‌توانند سرمه‌نگار فرض نمایند که جای تاسف دارد …
دیگر انکار نتوان نمود که خود عمو هم نمی‌تواند اینگونه عالم را خاک نماید بهر بوسه بیشمار چه رسد به سربازان پیدا و پنهانش اما عمر دو روز هر چه کرد خاکستر نکرد سینه گبرپیشه غرب و شرق را و از این بابت بسیار سپاس ای در و دیوارهای عالم به چنگ. بهر سروری بتوان نوشت که عالم را ز که تربت کردی ای عمو که خودسر و پرمایه گشته‌ای بهر منت بیشمار. زین پس ابرو نمایم جوهر روزگار تا بار دگر چراغ جادو ننازی بهر برکت نماز!
هنر سلیقه برخلاف تصور عوام بیشتر سالار می‌طلبد تا مادر و عروس. اساسا هوش وزن ندارد بهر مادران و در عین حال طراوت فرش است بهر سالار دردانه‌ها. بنابراین اندک دقت می‌تواند بسیار حیات‌بخش تعبیر گردد تا جادوی عمو بیش از این نچرخد گرد سودابه و امثال آن!
فیلم، انیمیشن، رمان و کتاب جای خود، مدل گردنکشی نیز ترانه ندارد بیش از این در حالی که نوع پوشش و برخورد با سبک‌سری‌ها در دنیای تیر و تفنگ گرمابه دارد بهر پور! به عنوان مثال بحث ریزش مو مردان یک موضوع رایج است در حالی که برچسب کچل یا توسط دروازه‌داران رواج پیدا نموده است یا دوستدارانشان چرا که فقدان مو هر چه هست دندان نیست بهر طراوت‌پیشگان و متناسب با افراد مختلف تازه می‌توان نگاره کرد سرمه این و آن.
افراد از نظر ویژگی‌های ظاهری متفاوت خلق شده‌اند. به عنوان نمونه افراد سیاهپوست با موهای تراشیده به مراتب زیباتر از دسته دسته افشان به رنگ می‌باشند. همچنین مردان سبزه نیز تا حدود زیادی مشمول این قاعده می‌باشند. به عنوان نمونه دیگر مردان دارای چهره چاق به سادگی می‌توانند با تراشیدن موهای خود چهره خاص خود را به نمایش گذارند. بنابراین نوع نگرش در یک بحث ساده و بچه‌گانه تا چه حد متفاوت است؛ آواستیزان در اغلب موارد بوسه دارند بهر منت روزگار در حالی که تراشیدن سر در سرزمین سبز وقت دکتر خواهد بهر عصمت این و آن!

ز اسرار مادر و برنا گفتن بهر چه ***** گر ندانستی این و آن آوازه‌اند بهر چه

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است