اکسیر حیات استاد و چند خطابه!

0
رابطه جنسی محارم با یکدیگر یکی از سنت‌های فلاکت‌بار ایرانیان باستان بوده است که بیش از هر چیز مباحث برده‌داری جنسی را تداعی می‌نماید. به صورت کلی بهره‌کشی جنسی بزرگترها از کوچکترها یک ظلم است چرا که خلقت بشر آزاد و باز صورت گرفته است و در عین حال یک عمر بهره‌کشی جنسی لزوما دوطرفه نیست!
بدیهی است که ازدواج محارم با یکدیگر به دلایلی همچون ظلم بزرگترها در حق کوچکترها، شدت گرفتن احتمال بروز اختلالات ژنتیکی در نسل‌های بعدی، کاهش روابط فردی و اجتماعی و … به طور کامل زیر سوال است. بنابراین ضروری است که در صورت وقوع مباحث تجاوز و عدم رضایت یک طرف برخورد قانونی صورت گیرد و در غیر این صورت به هیچ وجه حریم شخصی افراد خدشه‌دار نگردد …

ازدواج پدر و دختر

رابطه جنسی پدر و دختر مصداق بارز ظلم بزرگتر در حق بسیار کوچکتر است چرا که تنوع‌طلبی و هوس‌بازی مردان قابل انکار نیست در حالی که حیای فطری زنان برچسب طبیعت بوده است! همچنین لذت از زیبایی‌ها به هیچ وجه صرفا مردانه خلق نشده است چرا که مردان با چند پلک ارضا می‌شوند اما زنان به حدود یک ساعت عشق‌بازی نیاز دارند تا مراحل ارگاسم خود را کامل نمایند. بنابراین دختر نیز ترجیح می‌دهد که با معشوق خود هوس‌بازی نماید تا یک پیر هوس‌ران!

ازدواج مادر و پسر

رابطه جنسی مادر و پسر یکی از سنگین‌ترین و تلخ‌ترین روابط جنسی است چرا که یک مادر 9 ماه بار فرزند خود را تحمل می‌کند و پس از یک زایمان دردناک تازه زحمت بزرگ کردن فرزند را تقبل می‌نماید در حالی که پسر همانند اغلب مردان به دنبال زیبایی و طراوت بیشتر و بیشتر است. بنابراین رابطه جنسی مادر و پسر نمی‌تواند مدت زیادی دوام داشته باشد در حالی که پس از فاصله گرفتن پسر از مادر نه تنها روابط جنسی بلکه روابط عاطفی بین مادر و فرزند نیز به شکل چشمگیری کاهش خواهد یافت و اینجاست که برخلاف ازدواج پدر و دختر، مادر به شدت آسیب خواهد دید چرا که جگرگوشه خود را از دست رفته می‌بیند!

ازدواج خواهر و برادر

رابطه جنسی خواهر و برادر یک نوع رابطه حیات‌بخش نیست چرا که شیرینی روابط جنسی با چاشنی عشق حکاکی شده است در حالی که خواهر و برادر یک عمر در کنار یکدیگر بوده‌اند و عشق‌بازی طرفین نمی‌تواند صرفا در یک شورت خلاصه شود!
لازم به ذکر است که فساد خانوادگی به مراتب بهتر از فساد اجتماعی است چرا که حدود روابط و معضلات پیرامونی قابل کنترل است. بنابراین دفاع موبدان زرتشتی و تبلیغ چنین عارضه‌ای هر چه بوده است اکسیر حیات نیست!
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است