تذکر بهلول دانا!

0
کره زمین با تمام تردستی‌های خود یک نعمت است در حالی که اکتشاف بشر کماکان نتوانسته است فضایی بهتر از زمین را اثبات نماید. خلقت زمین به گونه‌ای است که رنگ بهشت لزوما در آسمان‌ها نخواهد بود چرا که یک زندگی شیرین بسیار ارزشمند است. مدل نرمال زمین نه تنها آتش نیست بلکه با رنگ بهشت نیز بیگانه نمی‌باشد! بنابراین رنگ‌بازی بیشتر آتش است تا زمین …
قتل و زخمی نمودن سایرین هر چه هست با مزه نیست. همچنین درگیر نمودن خانواده‌ها با مواردی همچون تیراندازی، تهدید، ارعاب و … نمی‌تواند تلالو مردسالاری و مردانگی باشد و در عین حال حجم قابل توجه پرونده‌های سلاح‌بازی می‌تواند به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی قلمداد گردد چرا که تولید شاخص لزوما غرب وحشی نمی‌خواهد!
ساختارهای حاکمیتی مسئول بسیاری از رخدادهای داخلی خود می‌باشند. بحث حمل سلاح توسط مردم در شرایط عادی یکی از احمقانه‌ترین رویکردهاست و در عین حال نگاره‌ای است از جنس آتش. رگبار بستن‌های چپ و راست جای خود، بحث تیراندازی‌های مدارس و کودکستان‌ها با کدام آیین قابل توجیه است؟
از نظر بنده هیچگاه نمی‌توان رنگ بهشت را در کنار لباس‌های خونین خردبافی کرد چرا که خون سرخ است و سرخی به آتش گرایش دارد تا موارد دیگر. بنابراین به صورت یک قاعده کلی ضروری است که در اقصی نقاط جهان حمل سلاح سرد و گرم توسط مردم در شرایط عادی ممنوع گردد.
بدیهی است که در مناطق حیات وحش، عشایری و … شرایط عادی نمی‌باشد و اعطای مجوز حمل سلاح منطقی به نظر می‌رسد. شاید در مناطق مرزی نیز بتوان مجوز حمل سلاح صادر نمود اما حضور نیروهای امنیتی و مرزبانی به مراتب شیرین‌تر می‌باشد.
توزیع سلاح در بین مردم به منظور مبارزات مسلحانه آخرین گزینه است که عمدتا در اواخر دوران حکومت‌ها اجتناب‌ناپذیر می‌گردد چرا که کشتار وحشیانه و عدو خواندن ملت چاره‌ای جز آتش ندارد. بنابراین پس از استقرار حکومت جدید بایستی بحث ممنوعیت حمل سلاح مورد تاکید قرار گیرد چرا که میدان جنگ عمدتا مردانه است …
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

دیدگاه بسته شده است