تبلور نگاره‌های پنهان!

0
گاهی اوقات یکسری مسائل ساده به بحران‌هایی بزرگ مبدل می‌شوند. بحث باز بودن روابط جنسی نیازمند درآمد و شغل مناسب می‌باشد تا حداقل پیامدهای منفی آن مدیریت شوند.
در حال حاضر اروپایی‌ها آرام آرام شرایط جدیدی را لمس می‌نمایند که عمدتا بخش اقتصادی آن قابل مشاهده است در حالی که با توجه به شرایط جدید می‌توان پیش‌بینی نمود که آمار جنایات جنسی اروپایی‌ها به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در یک فضای باز با افزایش نرخ بیکاری و در عین حال کاهش درآمدها به واسطه تحریک‌پذیری آزاد، نمی‌توان ارضای آزاد را مشاهده نمود. بنابراین آمارهای جنایی اروپایی‌ها در آینده‌ای نه چندان دور لزوما با مزه نخواهند بود.
آزادی‌های جنسی با تبعات مختلفی همچون تضعیف یا فروپاشی بنیان خانواده، معضل نرخ رشد جمعیت، برچیده شدن آداب و رسوم سنتی و افزایش نرخ پوچ‌گرایی و احیانا خودکشی همراه است. بحث افزایش نرخ جنایات جنسی به واسطه باز بودن فضا در شرایط عادی قابل لمس نمی‌باشد اما با نابودی مشاغل گوناگون و کاهش درآمدها می‌توان عمق برخی تدبیرها را مشاهده نمود!
از نظر بنده، اوضاع آتی اروپایی‌ها آینه‌ای است از تبلور پیامدهای پنهان آزادی‌های جنسی که به واسطه توسعه‌یافتگی و وفور امکانات لزوما قابل لمس نبوده‌اند.
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

یک پاسخ قرار دهید