زندگی‌های آفتابی و آسمانی!

0
غربی‌ها شاید در چند موضوع محدود سبک زندگی مسلمانان را مورد حسد قرار می‌دهند در حالی که سبک زندگی لیبرالی خود را آسمانی نمی‌بینند.
سیاهنمایی هنر نیست اما بیان حقایق گواراست. فاسد شدن زندگی‌های آفتابی یک امر غیرعادی و نادر نمی‌باشد چرا که همه ما می‌توانیم موضوعات مختلف را تشخیص دهیم. آسمانی شدن فرزندان نیز یک امر مطلوب نمی‌باشد در حالی که حداقل بخشی از جامعه امروز همه چیز خود را خاص و قابل تحسین می‌دانند!
موضوع ازدواج مسلمانان از نظر لیبرال‌ها متفاوت بوده است اما در حال حاضر با صدای بلند می‌توان اعلام نمود که ازدواج‌های امروز آفتابی شده‌اند! اساسا یکی شدن و لذت بردن از زندگی بیشتر حرف است تا واقعیت! باید حواس را جمع کرد و به دنبال خزعبلات افسانه‌ای نبود چرا که روزگار بدی شده است. بد شدن روزگار کاملا قابل قبول است اما همه چیز نیاز به تدبیر ندارد!
به عنوان مثال بحث مهریه یکی از احمقانه‌ترین موضوعاتی است که در حال حاضر همه چیز را آفتابی نموده است در حالی که این موضوع می‌تواند از حالت مادی و بلاگونه به حالت عاشقانه و راهگشا تبدیل شود. جالب است که دریافت مهریه در ایران امروز با هیچ عقلی توجیه‌پذیر نمی‌باشد اما بزرگان به همه چیز افتخار می‌نمایند!
در بحث مهریه می‌توان 20 شاخه گل یا 100 شاخه گل را مورد تاکید قرار داد در حالی که روزگار خودش می‌داند چه چیزی مطلوب است!
سالم بودن فرزندان یکی از حسرت‌های لیبرال‌ها نسبت به مسلمانان بوده است در حالی که این موضوع نیز آسمانی شده است! دختران و پسرانی که تقریبا هر چیزی را تجربه می‌کنند و در کمال روشنفکری همه چیز را تحلیل می‌نمایند! در حقیقت می‌توان نابودی داشته‌ها را در موضوعات مختلف مشاهده نمود و در عین حال از زندگی لذت برد!
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

یک پاسخ قرار دهید